8 Şubat 2012 Çarşamba

Herşeyin mükemmel olmasını bekleme,Etkin iletişimi daima yanında bulundur.

Geçen yıl Kars'ta Sosyal Güvenlik İl Müdür Yardımcısı olarak görev yaptığım sırada kurumsal bir eğitim için aynı eğitime katılacak  arkadaşımızla bir seyahatimiz olmuştu.
Yolda biraz dinlenmek için mola verdik.Önce şehir merkezinde uygun park yeri için bakındık.Yanımızdaki işyerinin önünde bir araçlık park alanı gördük ve yaklaştık.İş yeri sahibi dükkan önü kapanır der mi? gibi düşündük hep beraber ve park yapmadan işyerine bakındık.İçerde gödüğümüz kişiye selam verip kısa bir süre ihtiyaç molası vereceğimizi söyledik, bu arada aracımız sizin işyeriniz açısından bir engel oluşturur mu? dedik.İşyeri sahibi hemen selamımızı alıp teşekkür ettikten sonra bize hoşgeldiniz, istediğiniz kadar aracınız burda dursun ne demek dedi ve ekledi madem misafirsiniz ve de yemek yiyeceksiniz o halde size bir lokanta tavsiye edeyim dedi ve o lokantaya kadar bizlere eşlik edip işletme görevlilerinden ilgi ve alaka için ricacı da oldu.
Yiyeceklerin hazırlanışı ve sunumu süperdi,bir servis elemanı sürekli masamızla ilgilendi,özel ikramlar verildi.Hepimizin ortak değerlendirmesi,öğle yemeği tek kelime nefisti.Dışarı çıkıp bazımız en yakın camide öğle namazı kıldı,bazımız ufak bir yürüyüş, tekrar araç yanına geldikYine aracımızın önünde bulunduğu  işletme sahibi yanımıza geldi ve hemen bize çay söyledi.Bu misafirperver arkadaşımızla fotoğraf bile çekindik.
Dönüşte farklı lokantaya gidelim o lokantanın lavobası alt katta ve ufak fikri çıktı ,farklı bir lokantaya gittik bu defa.Bu lokantada lavobalar aynı katta ve  lavoba taşları yeterince büyüktü.Ancak yemeklerin hazırlanışı, bekleme süresi servis berbat ve sonuç hüsran.
Bu tecrübe sonucunda hepimiz şunları  bir kez daha öğrendik;
1-Park Yeri Konusunda: HER ZAMAN HER YERDE VE HER DURUMDA, ETKİLİ İLETİŞİM
2-.Lokanta Seçimi:TÜM HERŞEY BİRARADA OLMUYOR.EN ÖNEMLİ İHTİYACINI DOĞRU TESPİT ET  VE TERCİHİNİ ONA GÖRE BELİRLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder